vrijdag 18 februari 2011

Zeer verstandig: een weekmenu

En dan op maandag alle boodschappen halen en gewoon klaar maken wat je gepland hebt.
Helaas weet ik nooit 1 dag van te voren wat ik wil eten, de dag zelf bepaald wat ik en mijn gezin willen eten.
En met mijn wisselend dienstrooster is plannen voor een week niet haalbaar maar ik wil het gewoon 1 week proberen.

Maandag: stamppot boerenkool (die staat al op deze blog)
Dinsdag: lasagne met spinazie(staat er ook al op)
Woensdag:macaroni met een salade
donderdag: friet met vissticks en salade (ik denk witlof)
Vrijdag: ??? dan staat het bezoek van moeder en onze pleegzoon gepland. En daar hoort feestelijk eten bij. Pannenkoeken gevuld met wat een ieder lekker vind. Scheelt, verse groentes staan niet in de top 1.

Morgen volgt het boodschappenlijstje. Zal deze week de planning wel lukken want woensdag en donderdag werk ik overdag. Geen tijd om een "diner" te maken die net binnen komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten