vrijdag 11 februari 2011

Het 1e recept is binnen.

Ik ben niet zo van de kettingbrieven (helemaal niet zelfs!) maar deze vind ik wel heel leuk en gemakkelijk …..


Je bent uitgenodigd voor een recepten uitwisseling en ik hoop dat je het leuk vindt om mee te doen.

Stuur alsjeblieft een recept naar degene op positie 1. Het gaat om iets makkelijks en snels, zonder bijzondere ingrediënten.

Het beste is eigenlijk het recept dat je uit je hoofd kent en nu direct kunt typen. Neem het recept dat je maakt als je weinig tijd hebt!

Nadat je dit recept hebt gestuurd naar degene in positie 1, en alleen naar die persoon, dan kopieer je deze brief in een nieuwe mail.

Verander hieronder nr. 1 in mijn naam en die van jou op de 2e plek. Stuur dit bericht vervolgens door naar 10 vrienden.

Als je dit niet binnen 5 dagen kunt doen, laat het me weten zodat het eerlijk is aan degenen die meedoen. Het is grappig om te zien waar de recepten vandaan komen! Zelden valt iemand uit, omdat nieuwe ideeën altijd welkom zijn.



1 agarto@quicknet.nl
2 karin2611@zeelandnet.nl

De reactie is snel, omdat er maar 2 namen op de lijst staan en je dit maar een keer hoeft te doen.



Mijn 'snelle' favoriet:




Bak in een beetje olijfolie 1 venkelknol in stukjes gesneden.
Voeg toe 200 peultjes, 2 tenen knoflook, 200 g paddestoelen en peper en zout.
Voeg dan 100 gram rivierkreeftjes en 100 g gamba's toe.
Vervolgens 200 ml creme fraiche (evt kookroom) en twee flinke scheuten chilisaus.
Kook 400 gram mie, en meng het allemaal door elkaar.



Het lijken misschien wat vreemde ingrediënten, maar het is zoóó lekker!!! Eet smakelijk.

Anne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten